Tävlingsanda

Medan Piratpartiets vårmöte och omvalet i Västra Götaland avslutats, har jag tävlat på nätet. Vann ett par glasögon idag, så nu kommer jag äntligen ha ett par slipade solglasögon. :)

När jag senare satt på Facebook fick jag syn på en till tävling, denna gång TLC:s tävling om 40 (!) par skor. Själv shoppar jag sällan, och försöker att hålla mig borta från att smittas av galna-pryl-sjukan. Begagnat och personligt är bäst, men då kom jag på en sak. I den här tävlingen får man alltså ett presentkort på 40.000 att köpa skor på Brandos.se för, och jag har en hel del bekanta som är i behov av nya skor. Dessa bekanta jag tänker på är bostadslösa, ofta missbrukare och psykiskt sjuka. De är också värda värmande, bekväma skor, tycker jag! Så jag tänkte, jag kan själv köpa några par, och resten får bli ge-bort-skor. In och tävla du med vetja..:)

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

