Soliga Karlstad

På nationaldagen var jag på besök i Karlstad, för att tala under deras event, SuperKarlstad. Lokalpressen var nyfikna, och jag fick fördelen att träffa en hel del trevliga pirater. Ett extra tack till Daniel Brånn för sängplatsen :) Det bjöds på musik också!

Nu känns det att valkampanjen är igång på riktigt! Den här veckan åker jag till huvudstaden för att delta i flyersutdelning, spela in videoklipp till vår youtubekanal och till slut åka med Johan till DreamHack, dvs Jönköping. Kanske hinner jag klämma in en träff med Marit, vår eminenta distriktsledare, och delta i manifestation under årsdagen av FRA-omröstningen? Det kommer bli super :)

Jag följde med spänning valen i Nederländerna och Belgien. Kul att se hur stor piratrörelsen är, just nu tar jag det lugnt för att ladda kampanjbatterierna. Men kom ihåg att även den minsta av insatser hjälper Piratpartiet in i riksdagen!

3 kommentarer

  1. Goda tider. Mys att även vi på Kampanj fick en länk. <3

  2. Var riktigt trevligt i Karlstad! Vi får göra om något liknande snart. :) *kram*


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

